دومین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu" منتشر شد

دومین تریلر رسمی انیمه تلوزیونی "Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu" منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی (Dekiru Neko wa Kyou mo YuuutsuThe Masterful Cat Is Depressed Again Today، روز دوشنبه از دومین تریلر رسمی برای این انیمه تلوزیونی رونمایی کرد. در این ویدیو همچنین آهنگ تم اصلی انیمه به نمایش گذاشته شده است.

در این ویدیو اعلام شد که Somei آهنگ اوپنینگ این انیمه را با عنوان (Ureu Kado niwa Fuku Kitaru) Fortune Comes to a Worried House را اجرا خواهد کرد.

انیمه تلوزیونی Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu طبق تریلر منتشر شده، در تاریخ 7 جولای 2023 (17 تیر 1402) در کانال های MBS و TBS و همچنین واحد برنامه ریزی "Animeism" به نمایش در خواهد آمد.

Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu


این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - ماوراء طبیعی و انسان‌انگاری، توسط استودیو GoHands به کارگردانی Susumu Kudou و فیلمنامه نویسی Tamazo Yanagi منتشر خواهد شد.

بازیگرانی که حضور آنها از قبل در این انیمه اعلام شده بود، عبارتند از:

Hiroki Yasumoto در نقش Yukichi

Yui Ishikawa در نقش Saku Fukuzawa

Ai Kakuma در نقش Yuri Shibasaki

Katsuyuki Konishi در نقش Kaoru Orizuka

M.A.O در نقش Rio Nishina

Miyu Irino در نقش Tenchō

Ayana Taketatsu در نقش Yume

Yōko Hikasa در نقش Yume's Mother

Tamie Kubota در نقش Yume's Grandmother

Satomi Satou در نقش Saku's Mother

Jun Fukuyama در نقش Saku's Father

Aoi Inase در نقش Oshiro

Kotoe Taichi در نقش Mei the Next Door Neighbor

Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu


انیمه تلوزیونی Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu اقتباسی از مانگایی به همین نام میباشد، توسط Hitsuji Yamada مانگاکا این اثر، در بخش مانگا آنلاین Kodansha's Suiyōbi no Sirius در وبسایت Nico Nico Seiga در 22 آگوست 2018 (31 مرداد 1397) منتشر شده است. این مانگا همچنین به زبان انگلیسی با عنوان The Masterful Cat Is Depressed Again Today توسط Seven Seas Entertainment درحال انتشار میباشد. 

مانگا Dekiru Neko wa Kyou mo Yuuutsu در ابتدا به عنوان یک کمیک وب در بخش چالشی comico در 31 اکتبر 2017 شروع شد. بعدا پخش سریال رسمی این مانگا در Suiyoubi no Sirius در سال 2018 آغاز شد.

مجوز این سریال به زبان انگلیسی با عنوان The Masterful Cat Is Depressed Again Today توسط Seven Seas Entertainment دریافت شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Saku Fukuzawa یک گربه سیاه ولگرد را پذیرفت، هرگز انتظار نداشت که او مانند یک شریک زندگی خانه دار شود. اما Yukichi، گربه غول پیکری همانند گربه های دیگر معمولی نیست. او به مهارت‌های آشپزی‌ اش افتخار میکند، و هنگام خرید خوب در سوپرمارکت همیشه سبیل‌هایش را تکان میدهد.


دانلود انیمه The Masterful Cat Is Depressed Again Today (به محض انتشار)

اخبار
393
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.