آهنگ اوپنینگ انیمه تلوزیونی "Oshi no Ko" رتبه اول جدول موسیقی برتر جهانی YouTube از 30 ژوئن تا 6 جولای را بدست آورد

آهنگ اوپنینگ انیمه تلوزیونی "Oshi no Ko" رتبه اول جدول موسیقی برتر جهانی YouTube از 30 ژوئن تا 6 جولای را بدست آورد

 آهنگ "Idol" که توسط YOASOBI برای انیمه تلوزیونی Oshi no Ko اجرا شده، رتبه اول جدول موسیقی برتر جهانی YouTube را برای هفته از 30 ژوئن تا 6 جولای کسب کرده است. این آهنگ در آن هفته 22.3 درصد افزایش یافته و به 41.9 میلیون بازدید رسیده است.

این آهنگ همچنین به مدت 13 هفته متوالی از زمان انتشار این آهنگ در رتبه 1 در رده بندی استریم هفتگی Oricon قرار گرفته است. شرکت موسیقی استریم Oricon در گزارشی اعلام کرده که این آهنگ در ژاپن به 300 میلیون استریم در ژاپن رسیده است که سریعترین آهنگ با بیش از 300 میلیون استریم در ژاپن میباشد.

این آهنگ همچنین با انجام این کار در پنج هفته، رکورد سریعترین آهنگ را در ژاپن دارد که بیش از 100 میلیون استریم دارد. به طور مشابه، با انجام این کار در 9 هفته، رکورد سریع ترین آهنگ را در ژاپن به بیش از 200 میلیون استریم دارد.

این آهنگ همچنین از 21 ژوئن به رتبه 1 در جدول 100 موسیقی برتر Apple's Music در جدول جهانی رسیده است.


آهنگ "Idol" در 19 آپریل در رتبه اول جدول آهنگ های بیلبورد ژاپن قرار گرفت، اولین هفته آن پس از انتشار دیجیتالی آهنگ در 12 آپریل، و تنها به عنوان یک تک CD آهنگ در 14 ژوئن عرضه شد.

نسخه انگلیسی این آهنگ در رتبه اول بیلبورد نظرسنجی ایالات متحده قرار گرفت جهانی قرار گرفته است. این اولین آهنگی است که در اصل به زبان ژاپنی اجرا شده و به صدر فهرست جهانی Excl رسیده است. نمودار ایالات متحده نسخه اصلی ژاپنی زمانی که شش هفته قبل از آن عرضه شد به 10 تای برتر رسید. سپس نسخه انگلیسی آن در 26 مه عرضه شد و آهنگ را به رتبه ششم جدول رساند.

این آهنگ در جدول جهانی 200 بیلبورد ایالات متحده (تاریخ 1 ژوئیه) رتبه 7 را کسب کرده است. این بالاترین رتبه ای است که یک هنرمند ژاپنی تا به حال در تاریخ چارت به دست آورده است.

این رتبه‌ بندی‌ ها بر اساس اعداد از سرویس‌های پخش موسیقی رسمی و دانلود از مناطقی به استثنای ایالات متحده است. بر اساس گزارش بیلبورد، آهنگ «Idol» در بازه زمانی 26 می تا 1 ژوئن، 45.7 میلیون استریم (افزایش 14 درصدی نسبت به اولین نمایش خود) و فروش 24000 دانلود (افزایش 39 درصدی) در خارج از ایالات متحده داشته است.


قسمت اول انیمه تلوزیونی "Oshi no Ko" ابتدا در 12 آپریل 2023 (23 فروردین 1402) با 90 دقیقه در کانال Tokyo MX ساعت 23:00 نمایش داده شد سپس در همان روز در Chiba TV، Gunma TV، Sun TV، KBS Kyoto، BS11، Shizuoka Broadcasting System، TV Aichi، TVK، Saitama TV، Tochigi TV، Hokuriku Broadcasting، Higashinippon Broadcasting، Hiroshima Home TV، TV Hokkaido، TVQ Broadcasting Kyushu و Broadcasting System of Niigata منتشر شد. بعدا در AT-X در 14 آپریل پخش و در تاریخ 12 آپریل از Abema TV و سایر سرویس های پخش در 13 آپریل پخش شد.

همچنین چندی پیش بود خبر ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Oshi no Ko" 2nd Season" اعلام شد. 

فعلا تاریخ انتشار فصل دوم این انیمه اعلام نشده است.

Oshi no Ko" 2nd Season"


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که به داستان نویسی Aka Akasaka و طراحی Mengo Yokoyari، برای اولین بار در تاریخ 23 آپریل 2020 (4 اردیبهشت 1399) در مجله هفتگی Young Jump منتشر شده است. این مانگا از طریق MANGA Plus به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

همچنین شرکت Yen Press از 17 ژانویه 2023 درحال انتشار مانگا به زبان انگلیسی میباشد.

مانگا Oshi no Ko در سال 2021 با کسب مقام اول، توانست جایزه هفتمین دوره Next Manga Awards" (Tsugi ni Kuru Manga Taishō) و همچنین در چهل و ششمین جوایز سالانه Kodansha Manga، امسال در رده بهترین مانگا عمومی برنده شود.

همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

هوشینو آی شونزده‌ساله یه آیدول خوشگل و بااستعداده که طرفدار‌اش خیلی دوسش دارن. تجسم یه دوشیزه پاک و جوون‌‍ه. ولی هر گردویی گردو نیست! گورو آمِمیا یه متخصص زنان و زایمان توی حومه‌شهر و یکی از طرفداران پروپاقرص آی‌‍ه. پس وقتی که آیدول قصه‌مون یهویی حامله سروکله‌ش تو بیمارستانش پیدا می‌شه، گورو خیلی گیج می‌شه. گورو قول یه زایمان بی‌خطر رو بهش می‌ده. ولی نمی‌دونه که ملاقات با به شخصیت اسرارآمیز باعث مرگ زودهنگامش می‌شه- یا تقریباً همچین فکری می‌کرد. چشاماشو باز می‌کنه و می‌بیند بغل آیدول محبوب‌شه، گورو می‌فهمه که بعنوان هوشینو آکوامارین- پسر تازه متولد شده آی، دوباره به دنیا اومده! با دنیاش که زیر و رو شده، گورو به‌زودی یاد می‌گیره که دنیای صنعت سرگرمی با چیزای پر از اندوه و ناراحتی پیچ و تاب خورده، جایی که استعداد همیشه باعث موفقیت نمی‌شه. آیا اون می‌تونه با یه متحد عجیب و غریب و غیرمنتظره از لبخند آی که خیلی دوسش داره محافظت کنه؟


دانلود انیمه Oshi no Ko" 2nd Season" (به محض انتشار)

اخبار
731
2
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.