مانگا "Hananoi-kun to Koi no Yamai" وارد آرک نهایی خواهد خود شد

مانگا "Hananoi-kun to Koi no Yamai" وارد آرک نهایی خواهد خود شد

چهاردهمین جلد از مانگای (Hananoi-kun to Koi no Yamai) A Condition Called Love، روز دوشنبه فاش کرد که این مانگا در شماره ژانویه مجله ماهانه Dessert که در 24 نوامبر به فروش می رسد، وارد آرک نهایی خود خواهد شد.

همچنین اعلام شد که جلد پانزدهم این مانگا در آپریل 2024 (فروردین 1403) منتشر خواهد شد.

این مانگا برای اولین بار در تاریخ 22 دسامبر 2017 (1 دی 1396) در مجله Dessert، توسط Megumi Morino مانگاکا این اثر، منتشر شده است. مانگا Hananoi-kun to Koi no Yamai از 3 مارس 2020 توسط Kodansha USA به صورت دیجیتال به زبان انگلیسی با عنوان A Condition Called Love و همچنین از 24 ژانویه 2023 به صورت چاپی درحال انتشار میباشد.

Kodansha سیزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 13 ژوئن منتشر خواهد کرد. این مانگا بیش از 3.8 میلیون نسخه در تیراژ دارد.

این مانگا همچنین در سال 2021، برنده چهل و پنجمین جایزه Kodansha Manga در بخش شوجو شد.

Hananoi-kun to Koi no Yamai


همچنین بتازگی اعلام شد که یک انیمه تلوزیونی اقتباسی از این مانگا با عنوان (Hananoi-kun to Koi no Yamai) A Condition Called Love، در ژانر مدرسه ای ، عاشقانه و شوجو، توسط استودیو East Fish Studio درحال ساخت میباشد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در آپریل 2024 (فروردین 1403) در ژاپن به نمایش در بیاید.

Hananoi-kun to Koi no Yamai


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی: 

Hotaru Hinase دانش آموز سال اول دبیرستانی است که بیش از هر چیز برای خانواده و دوستانش ارزش قائل است. او که قادر به درک رابطه عاشقانه نیست، تصمیم میگیرد که از زندگی بدون تجربه عاشق شدن راضی باشد.
در حالی که Hotaru با دوست صمیمی خود در یک کافه وقت میگذراند، شاهد جدایی یک دانش آموز افتخاری خوش تیپ به نام Hananoi میشود. در راه خانه Hotaru با او روبرو می شود که در برف تنها نشسته است، و او چتر خود را به نشانه مهربانی به سمت او دراز میکند.روز بعد، Hananoi در کلاس درس Hotaru ظاهر میشود و از او می خواهد که دوست دختر او شود و...


دانلود انیمه Hananoi-kun to Koi no Yamai (به محض انتشار)

اخبار
388
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.