اولین تریلر برای پارت دوم انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" منتشر شد

اولین تریلر برای پارت دوم انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" منتشر شد

روز شنبه در طی برگزاری رویداد Jump Festa '24 در پنل انیمه تلوزیونی "Undead Unluck" از تریلر جدیدی برای پارت دوم این انیمه تلوزیونی رونمایی شد. این تریلر منتشر شده خوانندگان و عنوان تک اصلی انیمه را بصورت رسمی معرفی میکند.

آهنگ اوپنینگ پارت دوم این انیمه توسط Shiyui با عنوان "Love Call" و آهنگ اندینگ با عنوان "Kono Ai ni Kanau Mon wa Nai" توسط OKAMOTO'S اجرا خواهد شد.

Undead Unluck


قسمت اول انیمه تلوزیونی Undead Unluck برای اولین بار در تاریخ 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) در ژاپن به نمایش در آمد. این انیمه اولین نمایش جهانی خود را در Shinjuku Piccadilly در توکیو Tokyo، در تاریخ 1 اکتبر برگزار کرد. همچنین شرکت Hulu طبق اعلام خود این انیمه را پخش میکند. گمانه زنی هایی شده که این انیمه بصورت دو پارت پخش خواهد شد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن - اکشن و ماوراء طبیعی، توسط استودیو David Production ساخته شده است.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Moe Kahara در نقش Fuuko Izumo

Yūichi Nakamura در نقش Andy

Kenji Nomura در نقش Void

Natsuki Hanae در نقش Shen

Rie Kugimiya در نقش Tatiana

Nobuhiko Okamoto در نقش Top

Koji Yusa در نقش Nico

Tomokazu Sugita در نقش Apocalypse

و...

Undead Unluck


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Yoshifumi Tozuka مانگاکا این اثر، در تاریخ 20 ژانویه 2020 (30 دی 1398) در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شده است. این مانگا از طریق MANGA Plus به زبان انگلیسی و از 4 می 2021 توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

مانگای Undead Unluck در سال 2020 در ششمین دوره جوایز Tsugi ni Kuru Manga برنده بهترین مانگا چاپی شد.

این مانگا در فهرست مانگاهای برتر سال 2021 Kono Manga ga Sugoi! برای خوانندگان مرد رتبه چهاردهم و در Honya Club's Nationwide Bookstore Employees' Recommended Comics در رتبه ششم قرار گرفت.

همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

چه اتفاقی می‌افتد وقتی دخترِ بدشگون، با پسری نامیرا ملاقات کند؟ هرج و مرج خالص! فوکو ایزومی، که از کشتن ناخواسته بقیه با توانایی ویژه خود «بدشگونی» خسته شده است، می‌خواهد یک بار برای همیشه به همه چیز پایان دهد. اما وقتی اندی، مردی که آرزوی مرگ را دارد اما نمیتواند به این خواسته برسد را می‌بیند، ایزومی دلیلی برای ادامه زندگی خود پیدا می‌کند- و اندی نیز فردی را پیدا می‌کند که میتواند مرگی که همیشه آرزویش داشته را به او بدهد.

اخبار
462
0
10 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.