زمان پخش انیمه Vampire Dormitory اعلام شد

زمان پخش انیمه Vampire Dormitory اعلام شد

اعلام تاریخ پخش انیمه "خوابگاه خون آشام ها" خبرگزاری رسمی انیمه "خوابگاه خون آشام ها" در توییتر، تاریخ پخش این انیمه را 7 آوریل 2024 (18 فروردین 1403) اعلام کرد. این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام اثر "کیی سوکاموتو" ساخته شده است و داستان آن در یک مدرسه شبانه روزی برای خون آشام ها اتفاق می افتد. تاکنون اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت ها  منتشر نشده است.

انیمه «خوابگاه خون‌آشام» به صورت همزمان در کرانچی‌رول پخش خواهد شد

کارگردانی این انیمه را نوبه‌یوشی ناگایاما (انیمه «درس‌های زندگی با اونی‌سان اورامیشی») در استودیو بلانک بر عهده دارد. توکو ماچیدا (انیمه «تناسخ قوی‌ترین جن‌گیر») نویسنده فیلمنامه و ناومی تسوروتا طراح شخصیت‌های این انیمه هستند.

در دوبله ژاپنی این انیمه، کانا ایچینوسه (شخصیت فرن در انیمه «Frieren: Beyond Journey’s End») صداپیشگی شخصیت میتو یاماموتو و شون‌ایچی توکی (شخصیت فوکوما در انیمه «The Vampire Dies in No Time») صداپیشگی شخصیت روکا سائوتومه را بر عهده دارند.سریال انیمه «خوابگاه خون‌آشام» به صورت همزمان توسط سرویس استریم کرانچی‌رول پخش خواهد شد. این انیمه بر اساس مانگایی با همین نام به قلم اما تویاما ساخته شده است که از اکتبر ۲۰۱۸ در مجله شوجو «ناکایوشی» منتشر می‌شود. این مانگا توسط انتشارات اگمونت مانگا با ترجمه آلمانی در آلمان منتشر می‌شود و یازدهمین جلد آن در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شد.


خلاصه داستان انیمه Vampire Dormitory

میتو یاماموتو مردی فوق العاده زیبا است، آنقدر زیبا که زن ها هر روز به رستورانی که او در آن کار می کند هجوم می آورند. وقتی صاحب رستوران به اندازه کافی از این وضعیت خسته می شود، میتو را اخراج می کند و او را بدون شغل و خانه رها می کند. کمی بعد، میتو به یک کافه برمی‌خورد و از شکستن شیشه دستش بریده می‌شود. مرد عجیبی به نام روکا سائوتومه میتو را کنار می‌کشد تا ظاهراً به زخم او رسیدگی کند، اما به جای آن، خون او را می‌لیسد و می‌گوید طعم وحشتناکی دارد و سپس از او می‌خواهد که آنجا را ترک کند. بعداً همان شب، میتو به طور اتفاقی از روی پشت بام یک ساختمان لیز می‌خورد و روکا او را می‌گیرد، کسی که خود را یک خون‌آشام معرفی می‌کند. روکا توضیح می‌دهد که خون یک مرد طعم وحشتناکی دارد و خون کسی که دوستش ندارند حتی طعم بدتری دارد. با این حال، روکا نمی تواند از دختران خون بنوشد، بنابراین او به دنبال یک پسر زیبا بوده که ندیم او شود. او پیشنهاد می کند که میتو این نقش را بر عهده بگیرد و اجازه دهد تا علاقه روکا خون او را "بالغ" کند. میتو قبول می کند و شروع به زندگی با روکا در خوابگاه دانشکده پسرانه هیجیریگااوکا می کند. با این حال، فقط یک مشکل در همه اینها وجود دارد: میتو در واقع یک دختر است!

اخبار
692
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.