ساخت فصل دوم انیم Yofukashi no Uta تایید شد

ساخت فصل دوم انیم Yofukashi no Uta تایید شد

روز دوشنبه در طی برگزاری کنفرانسی در رویداد مطبوعاتی انیمه توسط Fuji TV 2024، بصورت رسمی اعلام شد ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی Yofukashi no Uta تایید شده است. بمناسب این خبر وبسایت رسمی این فرنچایز فصل دوم این انیمه را با عنوان (Yofukashi no Uta 2nd SeasonCall of the Night Season 2 مشخص کرد.

در این وبسایت همچنین از تیزری برای معرفی فصل جدید به همراه پوستری رسمی برای آن رونمایی شد. همچنین اعلام شد این انیمه توسط واحد برنامه ریزی Noitamina از Fuji TV منتشر خواهد شد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Yofukashi no Uta 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Yofukashi no Uta) Call of the Night برای اولین بار در تاریخ 8 جولای 2022 (17 تیر 1401) در ژاپن به نمایش در آمد. شرکت HIDIVE این انیمه را با زیرنویس انگلیسی در حین پخش در ژاپن، پخش کرد. همچنین شرکت Sentai Filmworks این انیمه را در دیسک Blu-ray در تاریخ 5 سپتامبر منتشر کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن ، ماوراء طبیعی ، عاشقانه و خون آشام، توسط استودیو LIDENFILMS ساخته شده بود.

Yofukashi no Uta


این سری تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که برای اولین بار در تاریخ 28 آگوست 2019 (6 شهریور 1398) در مجله Shounen Sunday، توسط Kotoyama مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا چندی پیش با 200 چپتر 20 جلدی در تاریخ 24 ژانویه 2024 (4 بهم 1402) به پایان رسید.

 مانگا Yofukashi no Uta از 13 آپریل 2021 توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Sunday به زبان انگلیسی با عنوان Call of the Night درحال انتشار میباشد.

همچنین VIZ Manga این مانگا را بصورت همزمان منتشر میکند.

این مجموعه برنده شصت و هشتمین جایزه Shogakukan Manga در رده شونن در سال 2023 شده بود.



خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

"کو یاموری" به ظاهر فقط یک دانش آموز راهنمایی است، او مانند دیگر دانش آموزان در درس هایش موفق است و رابطه اش با همکلاسی هایش خوب است، او برای حفظ وجهه اش تلاش زیادی می کند. اگرچه، یک روز تصمیم می گیرد از وانمود کردن دست بردارد و مدرسه رو ترک کند، او به دلیل فعالیت نکردن در طول روز دچار بی‌خوابی می شود. در پیاده روی های شبانه اش به این نتیجه می رسد که با اینکار حالش بهتر می شود و همچنین می داند که بی خوابی اش، سرانجام او را دچار مشکل می کند. در یکی از شب ها با یک دختر عجیب به نام نازونا ناناکوسا آشنا می شود که به گفته او دلیل بی خوابی اش این است که علیرغم تغییر دادن زندگی اش، هنوز خود را محدود کرده است. او می گوید این ماجرا تا وقتی که از زمان پیاده روی اش رضایت پیدا نکرده است ادامه خواهد داشت. وقتی نازونا متوجه می شود که نگرانی کو برطرف شده، او را برای خواب به آپارتمانش دعوت می کند. پس از گذشت زمان کوتاهی، نازونا از خواب بیدار شده و بعد از خم شدن روی او، گردنش را گاز می گیرد.


دانلود انیمه Yofukashi no Uta 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
855
1
7 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.