انیمه Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen پس از 75 روز به 10 میلیارد ین فروش رسید

انیمه Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen پس از 75 روز به 10 میلیارد ین فروش رسید

اکانت رسمی توییتر فرنچایز "!!Haikyu" روز جهارشنبه در خبری رسمی اعلام کرد که انیمه سینمایی این فرنچایز با عنوان (Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen) Haikyu!! Movie: Battle of the Garbage Dump پس از 75 روز (از 30 آپریل) اکران در ژاپن، بیش از 6.99 میلیون بلیت به قیمت بیش از 10 میلیارد ین (حدود 63 میلیون دلار) فروخته است.

کارکنان این فرنچایز برای جشن گرفتن این موفقیت بزرگ، یک ویدئوی تبلیغاتی خود از این فرنچایز در فضای باز که تنها برای یک هفته در صفحه نمایشی به طول 45.6 متر (حدود 150 فوت) در نزدیکی ایستگاه شینجوکو توکیو پخش شده بود، منتشر کردند (این ویدیو رو با مراجعه به آخر این پست میتوانید مشاهده کنید)

انیمه سینمایی Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen برای اولین بار در روز جمعه در تاریخ 16 فوریه (27 بهمن) در ژاپن به اکران شد و بعدا بصورت IMAX نیز نمایش داده شد. همچنین طبق گفته های قبلی کارکنان انیمه، این فیلم انیمه دارای دو قسمت خواهد بود که تاریخ اکران قسمت دوم طی ماه های آینده فاش خواهد شد.

Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen


انیمه سینمایی Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen در سه روز اول نمایش خود، 1،529،000 بلیت به قیمت 2،230،465،540 ین (حدود 14.12 میلیون دلار آمریکا) فروخت. این انیمه سینمایی همچنین در حال حاضر بزرگترین آخر هفته افتتاحیه یک فیلم را تا کنون در ژاپن در سال جاری داشته است، و از درآمد 1,065,983,130 ینی، انیمه "Kidou Senshi Gundam SEED Freedom" پیشی گرفته است.

این فیلم انیمه از 31 می در سینماهای آمریکای شمالی اکران میشود. همچنین این انیمه به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی اکران میشود.

این انیمه سینمایی در ژانر شونن ، مدرسه ای ، ورزشی و ورزش تیمی، توسط استودیو Production I.G درحال ساخت میباشد. این انیمه همچنین دنباله سری تلوزیونی این فرنچایز میباشد.

Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen


دانلود انیمه Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen (به محض انتشار)

اخبار
395
6
5 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.