مانگا Akagami no Shirayuki-hime در ماه جولای از سر گرفته میشود

مانگا Akagami no Shirayuki-hime در ماه جولای از سر گرفته میشود

طبق خبری که شماره آگوست مجله LaLa DX از Hakusensha روز یکشنبه اعلام کرد، فاش کرد که مانگا (Akagami no Shirayuki-hime) Snow White with the Red Hair اثر Sorata Akizuki،  در شماره بعدی این مجله از سر گرفته میشود.

شماره بعد این مجله قرار است در تاریخ 24 جولای 2024 (3 مرداد 1403) منتشر شود.

این مانگا در ماه ژوئن 2023 متوقف شده بود.

مانگای Akagami no Shirayuki-hime برای اولین بار در تاریخ 10 آگوست 2006 (19 مرداد 1385) در مجله LaLa DX، توسط Sorata Akizuki مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا از 7 می 2019 توسط شرکت VIZ Media تحت عنوان Shojo Beat به زبان انگلیسی، با عنوان Snow White with the Red Hair درحال انتشار میباشد.

Hakusensha بیست و پنجمین جلد کتاب جمع‌آوری شده مانگا را در 2 می منتشر کرد و جلد بیست و ششم را در 5 جولای منتشر خواهد کرد.

Akagami no Shirayuki-hime


این مانگا همچنین الهام‌ بخش یک انیمه تلوزیونی بود که در دو فصل به نمایش در آمد. فصل اول این انیمه با عنوان "Akagami no Shirayuki-hime" برای اولین بار در 7 جولای 2015 (16 تیر 1394) به نمایش در آمد و با 12 قسمت در تاریخ 22 سپتامبر 2015 (31 شهریور 1394) به اتمام رسید. سپس فصل دوم آن از 12 ژانویه 2016 تا 29 مارس 2016 (22 دی 1394 تا 10 فروردین 1395) همانند فصل اول در 12 قسمت منتشر شد. 

شرکت FUNimation Entertainment هر دو فصل این انیمه را با زیرنویس پخش و بعداً بصورت سریال با دوبله انگلیسی پخش کرد. این شرکت همچنین این انیمه را بر روی دیسک Blu-ray Disc و DVD هم منتشر کرد.

هردو فصل این انیمه تلوزیونی در ژانر درام - فانتزی - عاشقانه و شوجو، توسط استودیو Bones ساخته شده بودند.

Akagami no Shirayuki-hime


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

شیرایوکی(Shirayuki) زن جوانی است که با موهای سرخ رنگ بی نظیری زاده شده. پرنس راجین(Prince Rajin) که وصف او را شنیده به او دستور میدهد که معشوقه اش باشد, شیرایوکی درحالی که جایی برای رفتن ندارد, موهایش را کوتاه میکند و به کشور همسایه فرار میکند. حین عبور از جنگل ها شیرایوکی به زن( Zen) بر می خورد, مرد جوانی که پس از اینکه شیرایوکی شجاعانه زخمهایش را درمان میکند حاضر به کمک کردن به او می شود. اما هویت واقعی زن چیست و چه بر سر شیرایوکی خواهد آمد؟فانتزی با طراوتی درباره ی یک قهرمان زن خوش بین و شاهزاده ای که دائماً هوای او را دارد…

اخبار
98
1
3 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.