ساخت فصل دوم انیمه Unnamed Memory تایید شد | همراه تریلر

ساخت فصل دوم انیمه Unnamed Memory تایید شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Unnamed Memory" روز چهارشنبه در خبری رسمی ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی را با عنوان "Unnamed Memory Act.2" تایید کرد. این وبسایت همچنین از تریلر منتشر شده توسط Kadokawa برای معرفی فصل دوم این انیمه رونمایی کرد.

همچنین این وبسایت پوستری رسمی این انیمه تلوزیونی را نمایان کرد.

فصل دوم این انیمه تلوزیونی قرار است در ژانویه 2025 (دی 1403) از شبکه های تلوزیونی در ژاپن به نمایش در بیاید.


پوستر رسمی منتشر شده فصل جدید را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Unnamed Memory Act.2


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Unnamed Memory" برای اولین بار در تاریخ 9 آپریل (21 فروردین 1403) در ژاپن از کانال AT-X ساعت 23:30 به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین بعداً در Tokyo MX، MBS و BS11 به نمایش در آمد. پخش اولیه این انیمه تلوزیونی برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود اما به دلیل "شرایط تولید" به تعویق افتاد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی - عاشقانه و ماجراجویی، توسط استودیو ENGI ساخته شده بود.

Unnamed Memory


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

انیمه Unnamed Memory: "خواسته‌ی من به‌عنوان قهرمان اینه که از برج پایین بیای و همسرم بشی." در حین صعود از برجی مرگبار، اُسکار به دنبال قدرت ارباب برج، یعنی جادوگر ماهِ لاجوردی است. او امیدوار است که قدرت خارق‌العاده‌اش بتواند نفرینش را بشکند، نفرینی که باعث می‌شود هر زنی که به همسریِ او در می‌آید کشته شود. گرچه وقتی شاهزاده می‌بیند که جادوگر تیناشا چه زیباروی است، ایده بهتری به ذهنش می‌زند. از آنجایی که تیناشا به قدری قدرتمند است که از نفرین جان سالم به در ببرد، صرفا باید با او ازدواج کند! تیناشا با این ایده موافقت نمی‌کند ولی می‌پذیرد تا برای یک‌سال در حینی که روی طلسم کارگذاری شده بر شاهزاده تحقیقات انجام می‌دهد، با اسکار در قلعه سلطنتی زندگی کند. چهره‌ی زیبای جادوگر اسرار دور و دراز تاریک بسیاری را پنهان می‌کند، گرچه اسرار شروع به هویدا شدن کرده‌اند...


دانلود انیمه Unnamed Memory Act.2 (به محض انتشار)

اخبار
252
7
3 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.