تریلر جدید انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai منتشر شد

تریلر جدید انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai منتشر شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Nageki no Bourei wa Intai shitai) Let This Grieving Soul Retire روز یکشنبه از تریلر جدید منتشر شده برای این انیمه به همراه پوستر جدید دیگری از آن رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده اسامی بازیگران و کارکنان جدید را اعلام و همچنین پیش نمایشی از آهنگ تم اصلی این انیمه نمایش میدهد.

آهنگ اوپنینگ این انیمه با عنوان "Kattou Tomorrow (葛藤Tomorrow)" توسط Lezel و آهنگ اندینگ با عنوان "Scream! (すくりぃむ!)" توسط Pmaru-sama درحال اجرا میباشد.

این انیمه تلوزیونی همانطور که قبلا اعلام شده بود، قرار است در تاریخ 1 اکتبر 2024 (10 مهر 1403) ساعت 23:30 از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX و BS NTV در ژاپن به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین توسط سرویس Sun منتشر خواهد شد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Nageki no Bourei wa Intai shitai


بازیگران جدید معرفی شده، عبارتند از:

Jun Fukuyama در نقش Ark Rodin

Akio Ōtsuka در نقش Gark Welter

Haruka Michii در نقش Kaina Noss

بازیگرانی که از قبل معرفی شده بودند:

Kenshō Ono در نقش Krai Andrey

Miyu Kubota در نقش Tino Shade

Yō Taichi در نقش Eva Renfield

Akira Sekine در نقش Luda Lumbeck

Kouji Seki در نقش Greg Zangief

Seiji Maeda در نقش Gilbert Busch

و...

انیمه تلوزیونی Nageki no Bourei wa Intai shitai در ژانر فانتزی , اکشن , ماجراجویی، توسط استودیو Zero-G درحال ساخت میباشد. 

برخی از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان و کارگردانی صدا: Masahiro Takata

فیلمنامه نویس: Hideki Shirane

کارگردان هنری: Saho Yamane و Risa Tsushima

مدیر فیلمبرداری: Kousuke Tanaka

موسیقی: Ryouhei Sataka

و...

Nageki no Bourei wa Intai shitai


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Tsukikage و تصویرگری Chiiko، در تاریخ 30 آگوست 2018 (8 شهریور 1397) منتشر شده است.

این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان Let This Grieving Soul Retire! Woe Is the Weakling Who Leads the Strongest Party توسط Sol Press  در 28 دسامبر 2020 و از 8 مارس 2023 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

Nageki no Bourei wa Intai shitai


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

این روزها، شکار گنج به یه کار پر سروصدا تبدیل شده. خیلی‌ها از سراسر دنیا دنبال گنج‌های پنهان می‌گردن تا به ثروت و شهرت برسن. البته این کار خیلی هم خطرناکه و باید دل و جرئت زیادی داشته باشی. اما اگه بتونی از پس خطراتش بربیای، می‌تونی به یه آدم خیلی ثروتمند و مشهور تبدیل بشی. پس اگه دنبال یه شغل هیجان‌انگیز و پردرآمد هستی، شکار گنج می‌تونه یه گزینه عالی برای تو باشه!
Krai Andrey یه جوون ساده بود که با دوستاش یه قول و قرار گذاشت: با هم برن دنبال گنج و پولدار و معروف بشن. اما خیلی زود معلوم شد که Krai هیچ استعدادی توی شکار گنج نداره. اما اینطوری نبود که بقیه از Krai ناامید بشن، اونا هر روز بیشتر و بیشتر از Krai توقع داشتن و می‌خواستن که اون یه گنج پیدا کنه.


دانلود انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai (به محض انتشار)

اخبار
160
1
3 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.