ساخت فصل دوم انیمه کمدی Grand Blue تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه کمدی Grand Blue تایید شد

وبسایت رسمی فرنچایز "Grand Blue" روز یکشنبه در خبری رسمی و جذاب ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Grand Blue Season 2Grand Blue Dreaming Season 2 را تایید کرد. این خبر که امروز بصورت رسمی اعلام شد طرفداران این انیمه رو مشتاق دیدن ادامه‌ی ماجراهای خنده‌دار و هیجان‌انگیز این فرنچایز کرد.

این وبسایت رسمی همچنین در ادامه این خبر از پوستری رسمی برای این انیمه رونمایی کرد. فعلا جزئیات دیگری در رابطه با این انیمه مشخص نکرد.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Grand Blue Season 2


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Grand Blue" برای اولین بار در تاریخ 14 جولای 2018 (23 تیر 1397) از شبکه های تلوزیونی در سراسر ژاپن به نمایش در آمد. این انیمه با پخش 12 قسمت در تاریخ 29 سپتامبر 2018 (7 مهر 1397) به پایان رسید.

این انیمه در ژانر کمدی , سینن , شخصیت بالغ , شوخ طبعی، توسط استودیو Zero-G ساخته شده بود.

Grand Blue


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Inoue, Kenji و طراحی Yoshioka, Kimitake، در تاریخ 7 آپریل 2014 (18 فروردین 1393) در مجله good! Afternoon منتشر شد. این مانگا از 12 سپتامبر 2017 توسط Kodansha Comics USA به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان Grand Blue Dreaming درحال انتشار میباشد.

این مجموعه از 24 فوریه 2021 به زبان فرانسوی توسط Meian منتشر میشود.

همچنین مانگای این اثر را میتوانید در "مانگا پلاس"  که زیرمجموع انی پلاس میباشد، مطالعه کنید.

Grand Blue


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

«کیتاهارا ایوری» پسری است که برای شروع دوره دانشجویی خود به شهر دریایی «ایزو» می رود؛ او که از روبرو شدن با زندگی جدید خود اشتیاق فراوانی دارد به این فکر است که در فروشگاه لوازم غواصی عموی خود که به نام Grand Blue (گرند بلو) شناخته می شود مشغول به کار شود. آنجا او دریایی پر از دلخوشی را می یابد، دخترانی زیبا را به چشم می بیند و همچنین مردانی که عاشق غواصی هستند و وقت خودشان را به نوشیدن انواع نوشیدنی ها می گذرانند ملاقات می کند. حال باید دید که ایوری می تواند زندگی ...


دانلود انیمه Grand Blue Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
148
4
2 هفته پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.