ساخت انیمه سینمایی Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Movie تایید شد

ساخت انیمه سینمایی Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Movie تایید شد

وبسایت رسمی فرنچایز "Boku no Kokoro no Yabai Yatsu"، روز یکشنبه در خبری رسمی ساخت یک انیمه تلوزیونی جدید از این فرنچایز با عنوان "Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Movie" را تایید کرد. این خبر در جریان رویداد "Fan Kansha Kikaku!! TV Anime Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Furikaeri Jōei-kai ~Bokura wa Futatabi Atsumatta" اعلام شد.

وبسایت رسمی این فرنچایز از تریلر و پوستری رسمی برای معرفی این انیمه سینمایی رونمایی کرد. فعلا جزئیات دقیقی از این انیمه مشخص نشده است.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Movie


فصل اول این انیمه تلوزیونی برای اولین بار با عنوان "Boku no Kokoro no Yabai Yatsu" در تاریخ 1 آپریل 2023 (12 فروردین 1402) در TV Asahi و شرکت های وابسته به آن و در واحد برنامه ریزی "NUMAnimation" پخش شد. همچنین شرکت HIDIVE این انیمه انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد.

فصل دوم این انیمه با عنوان "Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Season 2" در تاریخ 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402) در واحد برنامه ریزی NUMAnimation در کانال TV Asahi و 23 شرکت وابسته به آن و همچنین در BS Asahi به نمایش در آمد.

هردو فصل این انیمه در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای و زیرشاخه عاشقانه قرار دارد، توسط استودیو Shin-Ei Animation ساخته شده است.

Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Season 2


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Norio Sakurai مانگاکا این اثر، ابتدا در مجله هفتگی Manga Cross در تاریخ 8 مارس 2018 (17 اسفند 1396) منتشر و سپس در آپریل 2018 به وبسایت مانگا Champion Cross Akita Shoten منتقل شده است.

این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان The Dangers in My Heart توسط Seven Seas Entertainment از تاریخ 20 جولای 2021 درحال انتشار میباشد.

Seven Seas Entertainment جلد نهم از این مانگا را در 22 اکتبر منتشر خواهد کرد.

Boku no Kokoro no Yabai Yatsu


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

کیوتارو ایچیکاوا شاید بنظر دانش آموز دبیرستانی عادی ای برسد، ولی در قلبش رویای قتل دارد. بنابراین، تعجبی ندارد کسی که قصد کشتنش را دارد، همواره در ذهنش جای خوش کرده: آیدول کلاس، آنا یامادا.در سکوت در کتابخانه ی دوست داشتنی مدرسه اش تنها به خواندن مشغول میشود، جایی که سهوا پاتوق او و یامادا میشود، یامادایی که مخفیانه برای خوردن آبنبات ها و شکلات های دوست داشتنی اش به آنجا می آید، پس از چندین تعامل، ایچیکاوا متوجه میشود یامادا چقدر گیج است و چاره ای ندارد جز آنکه از او محافظت کند. در همین حین، یامادا بخاطر واکنش سیراسیمه ی او، نمیتواند دست از سر به سر او گذاشتن بردارد. با تعامل های روزانه ی منظم دلگرم کننده، پیوند دور بین این دو، به چیزی فرای آشنایان کتابخانه ای تبدیل میشود. شاید به مرور، ایچیکاوا متوجه شود امیال قاتلانه اش کاملا تبدیل به چیزی دیگر شده.


دانلود انیمه Boku no Kokoro no Yabai Yatsu Movie (به محض انتشار)

اخبار
120
0
2 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.