قسمت اول انیمه ترسناک Uzumaki منتشر شد

قسمت اول انیمه ترسناک Uzumaki منتشر شد

امروز یکشنبه، قسمت اول یکی از موردانتظارترین انیمه پاییز 2024 با عنوان (UzumakiUzumaki: Spiral into Horror به نمایش در آمد. این مجموعه که بصورت رسمی با چهار قسمت تایید شده است، چندین بار به دلیل تأثیرات ویروس کووید-19 پخش آن به تعویق افتاده بود.

طرفداران خالق پرکار این مانگای ترسناک که خیلی وقت منتظر اقتباسی جذاب از این مانگا بودند با انتشار تریلرهایی قبل پخش، بسیار به این انیمه ترسناک امیدوار شدند.

همانطور که قبلا اعلام کردیم این انیمه با 4 قسمت 24 دقیقه ای تایید شده و امروز در تاریخ 28 سپتامبر (7 مهر 1403) از شبکه های تلوزیونی در سراسر ژاپن به نمایش در آمد.

Uzumaki


برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Shinichiro Miki در نقش Shuuichi Saitou

Uki Satake در نقش Kirie Goshima

Mariya Ise در نقش Azami Kurotani

Katsutoshi Matsuzaki در نقش Tokuo Katayama

Takashi Matsuyama در نقش Toshio Saitou

Tatsumaru Tachibana در نقش Kazuki Tsumura

و...

انیمه تلویزونی Uzumaki در ژانر درام , ماوراء طبیعی , روانشناختی , ترسناک , سینن , دلهره‌ آور , آوانگارد، توسط استودیو Drive ساخته شده است.

Uzumaki


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Junji Itou، مانگاکا این اثر، در تاریخ 12 ژانویه 1998 (22 دی 1376) در مجله Big Comic Spirits منتشر شد. این مانگا با انتشار 3 جلد 19 چپتری در تاریخ 30 آگوست 1999 (8 شهریور 1378) به اتمام رسید.

این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Uzumaki: Spiral into Horror توسط VIZ Media تحت عنوان VIZ Signature از 16 اکتبر 2007 تا 19 فوریه 2008 منتشر شد. همچنین این مجموعه به زبان لهستانی توسط Japonica Polonica Fantastica در می 2011، به زبان چک توسط Zoner Press، به زبان اسپانیایی توسط Planeta Comic و به زبان پرتغالی برزیل توسط Conrad Editora منتشر شده است.

همچنین Uzumaki توسط انجمن کتابخانه آمریکا (ALA) به عنوان یکی از ده ناول برتر گرافیکی برتر برای نوجوانان در سال 2009 انتخاب شد.

Uzumaki


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در شهر کوروزو چو، کیری گوشیما زندگی نسبتاً عادی‌ای با خانواده‌ش داره. یک روز اون که به ایستگاه قطار میره تا بره با دوست پسرش شوئیچی سایتو رو ملاقات کنه، پدرش رو در یک کوچه می‌بینه که به صدف یک حلزون خیره شده. با اینکه نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت بود برای شوئیچی داستان رو تعریف می‌کنه و شوئیچی هم می‌گه پدر اون هم این روزها عجیب و غریب رفتار می‌کنه. شوئیچی از علاقه‌ی شدیدش برای ترک شهر همراه کیری بازگو می‌کنه و می‌گه شهر آلوده به مارپیچ شده. اما میل شدید پدر شوئچی به این اشکال مارپیچ مانند مرگبار می‌شه و یک سری وقایع زنجیره‌ای وحشتناک و غیرقابل توضیح شروع به رخ دادن می‌کنن و که باعث می‌شه بقیه‌ی اهالی کوروزو چو هم به سمت جنون کشیده بشن.

اخبار
130
0
2 هفته پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.