ساخت فصل دوم انیمه Yozakura-san Chi no Daisakusen تایید شد | همراه تیزر

ساخت فصل دوم انیمه Yozakura-san Chi no Daisakusen تایید شد | همراه تیزر

وبسایت و حساب رسمی انیمه تلوزیونی (Yozakura-san Chi no Daisakusen) Mission: Yozakura Family، روز یکشنبه در خبری رسمی و مهم ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی را با عنوان "Yozakura-san Chi no Daisakusen 2nd Season" تایید کرد.

این وبسایت همچنین در ادامه از تیزری برای معرفی فصل جدید این فرنچایز رونمایی کرد. فعلا جزئیات بیشتری از این انیمه مشخص نشده است.


همچنین پوستری ویژه بمناسبت پخش قسمت اخر فصل اول این انیمه منتشر شده که در ادامه میتوانید مشاهده کنید:


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Yozakura-san Chi no Daisakusen) Mission: Yozakura Family برای اولین بار در تاریخ 7 آپریل 2024 (19 فروردین 1403) در کانال های MBS ،TBS و 26 کانال وابسته به آنها به نمایش در آمد. همچنین شرکت Disney از روز پخش آن در ژاپن این انیمه را از طریق سرویس Hulu در ایالات متحده استریم میکند.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی , شونن , اکشن , عاشقانه، توسط استودیو .SILVER LINK ساخته شده بود.

Yozakura-san Chi no Daisakusen


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که برای اولین بار در تاریخ 26 آگوست 2019 (4 شهریور 1398) در مجله هفتگی Shounen Jump، توسط Hitsuji Gondaira مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Mission: Yozakura Family از طریق سرویس MANGA Plus به صورت همزمان درحال انتشار میباشد.

این مجله همچنین از 22 دسامبر 2020 به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی توسط VIZ Media تحت چاپ Shonen Jump درحال انتشار میباشد.

Yozakura-san Chi no Daisakusen


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

آسانو تایو، دانش‌آموز دبیرستانی، از وقتی پدر و مادرش رو توی تصادف ماشین از دست داده، ارتباط با جامعه براش سخت شده. تنها کسی که میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه دوست دوران بچگیش، یوزاکورا موتسومیه- رئیس بزرگ‌ترین خانواده جاسوس‌های جهانه. برادر بزرگ‌تر موتسومی، یوزاکورا کیویچیرو، چون یه بار موتسومی رو در حال مرگ دیده بود، بیش از حد روش حساسه. عشقش به موتسومی مرگباره و تایو هم هدف بعدیشه. تایو برای زنده‌موندن باید با موتسومی ازدواج کنه و عضوی از خانواده یوزاکورا بشه. تایو در حالی که توی این آشفتگی فرو رفته، تلاش میکنه جاسوسی قوی بشه تا از زنش محافظت کنه و راز تاریک گذشته خودش و خانواده یوزاکورا رو کشف کنه.


دانلود انیمه Yozakura-san Chi no Daisakusen 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
171
2
1 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.