ساخت فصل دوم انیمه Nige Jouzu no Wakagimi تایید شد | همراه تیزر

ساخت فصل دوم انیمه Nige Jouzu no Wakagimi تایید شد | همراه تیزر

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Nige Jouzu no Wakagimi) The Elusive Samurai روز یکشنبه بعد از پخش قسمت اخر این فرنچایز، در خبری رسما ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Nige Jouzu no Wakagimi 2nd SeasonThe Elusive Samurai Season 2 را تایید کرد.

این وبسایت همچنین از تیزری 6 ثانیه برای تاییدیه فصل دوم این انیمه رونمایی کرد. فعلا جزئیات بیشتری از فصل جدید این فرنچایز مشخص نشده است. 

Nige Jouzu no Wakagimi 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Nige Jouzu no Wakagimi) The Elusive Samurai برای اولین بار در تاریخ 6 جولای 2024 (16 تیر 1403) از شبکه های تلوزیونی Tokyo MX, BS11, Tochigi TV, و Gunma TV در سراسر ژاپن به نمایش در آمد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن - تاریخی - ماجراجویی و سامورایی، توسط استودیو CloverWorks ساخته شده بود.

Nige Jouzu no Wakagimi


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Yuusei Matsui مانگاکا این اثر، در تاریخ 25 ژانویه 2021 (6 بهمن 1399) در مجله هفتگی Shounen Jump منتشر شده است. این مانگا بصورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان The Elusive Samurai از طریق MANGA Plus منتشر شده است.

همچنین این مانگا از 5 جولای 2022 به زبان انگلیسی توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint درحال انتشار میباشد.

Nige Jouzu no Wakagimi


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

توکیوکی هوجو هشت ساله، جانشین بعدی شوگونات کاماکورا، پسر جوانی‌ـست که در هیچ چیز به غیر از قایم‌باشک بازی استعداد کافی ندارد. یک روزی که تاکائوجی آشیکاگا با وحشیگری تمام قدرت را از دستان کاماکوراها تصاحب می‌کند و صاحب تاج و تخت می‌شود، زندگی راحت و بی‌خیال توکیوکی هم زیر و رو می‌شود. توکیوکی که توسط یک کشیش خودخوانده نجات داده می‌شود، از این حادثه جان سالم به در می‌برد. حال او باید از چنگال کسانی که قصد جان او را دارند فرار کند و در عین حال با کمک هم‌رزمانی که برای خود پیدا کرده در تلاش‌اند تا شگونات کاماکورا را به شکوه قبلی خود برگردانند. «نیگه جوزو نو واکاگیمی» که در دوره‌ی نانبوکو-چو ژاپن اتفاق می‌افتد، داستان رستگاری قهرمان فراموش‌ شده‌ای را بازگو می‌کند که با فرار کردن خود سرنوشت ژاپن را برای همیشه تغییر داد.


دانلود انیمه Nige Jouzu no Wakagimi 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
602
0
1 هفته پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.