ساخت لایو اکشن انیمه کمدی ترسناک Mieruko-chan تایید شد

ساخت لایو اکشن انیمه کمدی ترسناک Mieruko-chan تایید شد

وبسایت رسمی شرکت Kadokawa روز چهارشنبه در خبری رسمی ساخت لایو اکشن مانگای کمدی ترسناک "Mieruko-chan" را بصورت رسمی تایید کرد. این وبسایت همچنین در ادامه پوستری رسمی برای معرفی این لایو اکشن جدید رونمایی کرد.

این لایو اکشن قرار است در اوایل تابستان 2025 (1404) در ژاپن اکران شود. گفته شده فیلمنامه نویسی و کارگردانی این لایو اکشن برعهده Yoshihiro Nakamura میباشد.

همچنین اعلام شد که Nanoka Hara در نقش شخصیت اصلی این اثر، Miko Yotsuya، ایفای نقش خواهد کرد.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Mieruko-chan


مانگا Mieruko-chan برای اولین بار توسط Tomoki Izumi، مانگاکا این اثر، در تاریخ 2 نوامبر 2018 (11 آبان 1397) در مجله Web Comic Apanta منتشر شد. این مانگا از 17 نوامبر 2020 توسط Yen Press به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

Kadokawa دهمین جلد گردآوری شده از این را در 22 فوریه 2024 عرضه و این مجموعه بیش از سه میلیون نسخه در ژاپن در تیراژ دارد.

Yen Press نهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را به زبان انگلیسی در 16 آپریل ارسال و جلد دهم را در آپریل سال 2025 ارسال خواهد کرد.

همچنین این مانگا الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Mieruko-chan" میباشد که توسط استودیو Passione با 12 قسمت در ژانر کمدی , مدرسه ای , ماوراء طبیعی , ترسناک، ساخته شد.

Mieruko-chan


خلاصه داستان این مانگا:

یک دختر ناگهان شروع به دیدن هیولاهایی در اطراف خود می کند اما هیچ کس دیگری نمی تواند آنها را ببیند. او به جای تلاش برای فرار یا رویارویی با آنها ، تمام شجاعت خود را به خرج می دهد و آنها را نادیده می گیرد. به زندگی روزمره او بپیوندید تا او را حفظ کند

اخبار
144
2
5 روز پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.