لایت ناول Seishun Buta Yarou Series بعد از 10 سال انتشار به پایان رسید

لایت ناول Seishun Buta Yarou Series بعد از 10 سال انتشار به پایان رسید

سری لایت ناول (Seishun Buta Yarou Series) Rascal Does Not Dream ه معمولاً با نام های "Seishun Buta Yaro" یا "AoButa" شناخته میشد، پس از گذشت بیش از 10 سال، با انتشار جلد نهایی خود در روز پنجشنبه 10 اکتبر 2024 (19 مهر 1403) بصورت رسمی به پایان رسید.

این لایت ناول برای اولین بار در تاریخ 10 آپریل 2014 (21 فروردین 1393) به نویسندگی Hajime Kamoshida و تصویرگری Keiji Mizoguchi، در سراسر ژاپن منتشر شد. این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوا نRascal Does Not Dream توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint از 28 آپریل 2020 درحال انتشار میباشد.

این مجموعه لایت ناول همچنین قبلاً سه اقتباس مانگا داشت که به ترتیب سه جلد اول سری لایت ناول را اقتباس کردند. 

Tsugumi Nanamiya که طراحی مانگای "Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai" را برعهده داشته، در مجله Kadokawa's Dengeki G's Comic از سال 2015 تا 2018 برای دو جلد منتشر شده است. Tsukumo Asakusa طراح مانگای "Rascal Does Not Dream of Petite Devil Kohai" که در Dengeki G's Comic از سال 2018 تا 2019 برای دو جلد منتشر شد. و در آخر Tsukako Akina طراح مانگای Rascal Does not Dream of a Logical Witch که در وبسایت Kadokawa's ComicWalker از آگوست 2020 تا می 2022 در دو جلد منتشر شد.

Yen Press دو مانگای اول را به زبان انگلیسی منتشر کرد.

Seishun Buta Yarou Series


همچنین این لایت ناول الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai" بود که برای اولین بار در تاریخ 4 اکتبر 2018 (12 مهر 1397) منتشر شد و 13 قسمت در 27 دسامبر 2018 (6 دی 1397) به پایان رسید.

شرکت Aniplex of America این انیمه را در سرویس های Cruchyroll، Funimation و سرویس‌های دیگر پخش کرد.

Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai


علاوه بر انیمه تلوزیونی، این لایت ناول الهام بخش یک انیمه سینمایی با عنوان "Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai" بود که در 15 ژوئن 2019 (25 خرداد 1398) در سینماهای ژاپن اکران شد.

شرکت های Aniplex of America و Funimation Films این انیمه سینمایی را در ایالات متحده به نمایش درآوردند.

Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume wo Minai


خلاصه داستان این لایت ناول:

سندرم بلوغ، سندرمی مرموز که کسانی را که به سن بلوغ رسیده باشند را تحت تاثیر قرار می دهد. مثلا، دختری ناگهانی در برابر ساکاتا آزاساگاوا ظاهر شد. دختر که هویت واقعی او می ساکوراجیما، فردی مشهور که فعلا یک دانش آموز دبیرستانی معمولی است. یه دلایلی، زیبایی او به چشم بقیه نمیآید. حین کشف راز پشت این اتفاق، ساکاتا احساسات خود را به می بیان میکند. در شهری که آسمان‌ها و دریاها میدرخشند، ساکاتا معنای حقیقی برخورد خود با دخترک را درک میکند.

اخبار
135
4
3 روز پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.