انیمه One Piece تا آپریل 2025 متوقف شد

انیمه One Piece تا آپریل 2025 متوقف شد

روز یکشنبه مجموعه انیمه طولانی مدت "One Piece" از تاخیر تکان دهنده ای در آرک فعلی "Egghead" خود خبر داد و اولین تاخیر این درجه در تاریخ این فرنچایز را رقم زد. 

همانطور که از طریق توییتر Eiichiro Oda اعلام شد، آرک فعلی "Egghead" انیمه One Piece در آپریل 2025 از سر گرفته خواهد شد. جزئیات بیشتر در جریان پخش One Piece News در یوتیوب فاش شد که اعلام کرد نسخه ویرایش شده ویژه ای از آرک "Fishman Island" تا زمان بازگشت به جای آرک "Egghead" پخش خواهد شد.

این انیمه در مقایسه با اولین پخش خود دارای پیسینگ و صداهای ارتقا یافته انیمه خواهد بود , بجای 57 قسمت به 21 کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین گفته شده این توقف برای بالا بردن کیفیت این انیمه خواهد بود.

One Piece


همچنین در ادامه این خبر از تریلر جدیدی از انیمه اقتباسی از ناول اسپین آف One Piece اثر Tomohito Osaki' با عنوان "One Piece Fan Letter" نیز فاش شد در آخر این پست میتوانید مشاهده. این سریال برای جشن گرفتن ۲۵مین سالگرد انیمه تولید شده و در تایم‌لوت معمولی One Piece پخش می‌شود و بعد از رویدادهای Sabaody Archipelago روایت می‌شود که داستان افرادی را روایت می‌کند که به دنبال گنج One Piece نیستند.

کارگردان محبوب Megumi Ishitani بر صندلی کارگردانی نشسته است، با طراحی شخصیت و کارگردانی اصلی انیمیشن توسط Keisuke Mori که معمولاً به عنوان Soty شناخته میشود.

One Piece Fan Letter


اخبار
390
19
2 روز پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.