مانگا Bungou Stray Dogs Gaiden: Ayatsuji Yukito vs. Kyougoku Natsuhiko پس از 2 سال از سر گرفته میشود

مانگا Bungou Stray Dogs Gaiden: Ayatsuji Yukito vs. Kyougoku Natsuhiko پس از 2 سال از سر گرفته میشود

حساب رسمی توییتر مانگا "Bungo Stray Dogs" روز دوشنبه در خبری رسمی و مهم اعلام کرد که مانگا (Bungou Stray Dogs Gaiden: Ayatsuji Yukito vs. Kyougoku Natsuhiko) Bungo Stray Dogs: Another Story - Yukito Ayatsuji vs. Natsuhiko Kyougoku پس از 2 سال وقفه دوباره انتشار خود را از سر خواهد گرفت.

این مانگا با انتشار چپتر جدید در وبسایت Young Ace Up از Kadokawa دوباره به پخش خود بازخواهد گشت.

طراح این مانگا، Oyoyo، همچنین در پیامی نوشت و گفت که مانگا بیش از دو سال در وقفه بود زیرا بیماری آنها ادامه کار برو روی مانگا را دشوار کرده بود و برای این وقفه طولانی عذرخواهی کرد. Oyoyoاضافه کرد که کلمات محبت آمیز و حمایتی که دریافت کردند دلیلی است که مانگا میتواند دوباره سریال سازی خود را از سر بگیرد. Oyoyo گفت که با وجود اینکه آنها با یک بیماری دست و پنجه نرم می کنند، تمام تلاش خود را برای برآورده کردن انتظارات خوانندگان انجام خواهند داد و خواستار حمایت مداوم هستند.

مانگا (Bungou Stray Dogs Gaiden: Ayatsuji Yukito vs. Kyougoku Natsuhiko برای اولین بار به نویسندگی Kafka Asagiri و طراحی Oyoyo، در تاریخ 1 دسامبر 2017 (10 آذر 1396) در وبسایت Young Ace UP منتشر شد.

این مانگا همچنین به زبان انگلیسی با عنوان Bungo Stray Dogs: Another Story - Yukito Ayatsuji vs. Natsuhiko Kyougoku توسط Yen Press از 19 نوامبر 2019 درحال انتشار میباشد.

Bungou Stray Dogs Gaiden: Ayatsuji Yukito vs. Kyougoku Natsuhiko


خلاصه داستان این مانگا:

Yukito Ayatsuji یه کارآگاه خیلی باهوش و زرنگه. اون می تونه با هوشش هر جنایتی رو حل کنه. یه روز یه قتل خیلی عجیب و غریب اتفاق میفته و از Ayatsuji میخوان که این پرونده رو بررسی کنه. برای حل این پرونده، Ayatsuji باید با یه مامور پرانرژی به اسم Mizuki Tsujimura همکاری کنه. حالا ببینیم این دو نفر با هم می تونن این راز رو کشف کنن یا نه؟

اخبار
77
0
1 روز پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.