مانگا Deatte 5-byou de Battle وارد وقفه شد

مانگا Deatte 5-byou de Battle وارد وقفه شد

روز دوشنبه Miyako Kashiwa، هنرمند مانگا، در سرویس کمیک وب Ura Sunday از Shogakukan در خبری اعلام کرد که مانگا (Deatte 5-byou de Battle) Battle in 5 Seconds بمدت نامعلومی وارد وقفه خواهد شد.

Miyako Kashiwa که از ابتدای سال به مسائل شخصی خود اشاره میکرد که از دلایلی برای این وقفه میباشد، در ادامه افزود که این مانگا در حال نزدیک شدن به پایان است.

مانگا (Deatte 5-byou de Battle برای اولین بار به داستان نویسی Saizou Harawata و طراحی Miyako Kashiwa، در تاریخ 11 آگوست 2015 (20 مرداد 1394) در سرویس Ura Sunday منتشر شد. این مانگا از 12 جولای 2021 به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان Battle in 5 seconds از طریق سرویس Comikey درحال انتشار میباشد.

Deatte 5-byou de Battle


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی اقتباسی با عنوان "Deatte 5-byou de Battle" میباشد که برای اولین بار در 13 جولای 2021 (22 تیر 1400) از شبکه های تلوزیونی در سراسر ژاپن به نمایش در آمد. شرکت Crunchyroll همچنین یک دوبله انگلیسی برای این انیمه منتشر کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر ماوراء طبیعی , بازی استراتژیک , دلهره‌ آور , قدرت های فوق العاده , بازی با ریسک بالا , بقاء، توسط همکاری دو استودیو SynergySP و Vega Entertainment ساخته شده بود.

Deatte 5-byou de Battle


خلاصه داستان این مانگا:

اون روز هم مثل بقیه روز ها فقط یه روز عادی بود. «آکیرا شیرویاناگی» که یک دانش‌آموز دبیرستانیِ عاشق بازی و کونپِیتو بود، توسط دختری اسرارآمیز که خود را «میون» می‌نامید، در وسط یک میدان نبرد کشیده می‌شود. آکیرا تصمیم می‌گیرد با نیرویی که به او اعطا شده و قدرت های ذهنی خارق العاده‌اش این بازی را به سرانجام برساند و پیروز میدان شود. نبرد استراتژیک جدیدی در شرف آغاز است.

اخبار
65
0
1 روز پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.