ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima" تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima" تایید شد

Evil Line Records روز شنبه در رویداد AnimeJapan 2023 اعلام کرد انیمه فصل دوم انیمه تلوزیونی "Hypnosis Mic -Division Rap Battle-Rhyme Anima" ساخته خواهد شد. این انیمه جدید در عنوان "Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima Season 2" خواهد بود. فعلا جزئیات بیشتر از این فصل منتشر نشده است.

Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima Season 2


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima" در ابتدا قرار بود در جولای 2020 پخش شود، اما به دلیل تأثیرات COVID-19 تا 3 اکتبر 2020 (12 مهر 1399) به تعویق افتاد و در 13 قسمت پخش شد. Funimation انیمه را هنگام پخش در ژاپن، پخش کرد. این انیمه تلوزیونی در ژانر اکشن - موزیک و علمی تخیلی، توسط استودیو A-1 Pictures منتشر شد. 

برخی از کارکنانی که در ساخت این انیمه نقش داشتند، عبارتند از:

کارگردان: Ono, Katsumi

کارگردانی صدا: Motoyama, Satoshi

کارگردان انیمیشن: Asai, Seiko

مدیر فیلمبرداری: Miyawaki, Youhei

موسیقی: R・O・N

و...

خلاصه داستان این انیمه: 

در دنیای امروز که زنان، حکومت و اداره‌ی دولت را به دست گرفته‌اند، تولید و استفاده از سلاح به شدت ممنوع است. با این حال میزان کشمکش و درگیری به هیچ عنوان کاهش نیافته و جنگ‌، به جای استفاده از سلاح، از طریق کلمات جریان می یابد. اشعار با قدرت هیپنوتیزمیِ «هیپنوسیس-میک» خود می توانند رقیب را به روش های متنوعی تحت تأثیر قرار داده و موجب آسیب واقعی شوند؛ بنابراین، کسانی که در بخش‌های اطراف منطقه‌ی چوئوی زن‌محور هستند، از این ترفندِ مبارزه‌ی شدیدِ رپ‌خوانی، به عنوان یک سلاح در جنگ مداوم برای توسعه ی قلمرو، استفاده می‌کنند.


دانلود انیمه Hypnosis Mic: Division Rap Battle - Rhyme Anima Season 2 (به محض انتشار)

اخبار
341
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.