جشن سالگرد چهل سالگی Fist of the North Star در توکیو

جشن سالگرد چهل سالگی Fist of the North Star در توکیو

مانگای کلاسیک Fist of the North Star از Buronson و Tetsuo Hara چهلمین سالگرد خود را در سپتامبر امسال جشن می گیرد. برای بزرگداشت این نقطه عطف، Toei و Coamix روز پنجشنبه اعلام کردند که این مجموعه اولین نمایشگاه خود را در گالری مرکز هنری موری توکیو در پاییز برگزار می کند.

این نمایشگاه بزرگ بیش از 400 قطعه از آثار هنری، از جمله قطعات جدید هنرمند تتسو هارا را که به طور خاص برای این مناسبت طراحی شده است، به نمایش خواهد گذاشت. همچنین دارای مجموعه ای از فیگورها و دیوراما است که صحنه های نمادین مانگا را به تصویر می کشد. این نمایشگاه داستان مانگا را تا قوس Raoh پوشش خواهد داد. این به شش فصل مختلف تقسیم می شود که هر کدام برداشت خاص خود را از مفهوم "عشق" دارد.

به طور غیرمعمول برای یک نمایشگاه هنری در ژاپن، بازدیدکنندگان می توانند از هر منطقه عکس بگیرند (به جز فیلم هایی که روی صفحه های تلویزیون پخش می شوند). همچنین مکان‌های زیادی برای تشویق مردم به ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی ایجاد خواهد شد.

Fist of the North Star

برگزارکنندگان نمایشگاه قصد دارند به زودی یک کمپین تامین مالی جمعی راه اندازی کنند که به بازدیدکنندگان امکان می دهد مستقیماً در نمایشگاه شرکت کنند. («شما قبلاً شرکت می‌کنید!» این عبارت نمادین Kenshiro است، درست است؟)

Buronson و Tetsuo Hara مانگای اصلی Fist of the North Star را از سال 1983 تا 1988 در مجله Shueisha 's Shonen Jump اجرا کردند. این سریال الهام بخش یک انیمیشن تلویزیونی بود که به مدت دو فصل از سال 1984 تا 1988 پخش شد و دارای 152 قسمت بود. این مجموعه همچنین یک فیلم در سال 1986 و یک انیمیشن ویدیویی اصلی ( OVA ) در سال 2003 دریافت کرد. این فرنچایز الهام بخش یک فیلم لایو اکشن در سال 1995 بود.

دانلود انیمه Hokuto no Ken

اخبار
218
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.