صداپیشه های انیمه My Hero Academia فصل ششم را در یک کلمه توصیف میکنند

صداپیشه های انیمه My Hero Academia فصل ششم را در یک کلمه توصیف میکنند

اخطار : این مقاله حاوی اسپویل از فصل ششم انیمه My Hero Academia میباشد.  

در خرفه My Hero Academia در مراسم AnimeJapan 2023 صداپیشه های این انیمه شخصیت هایی که بازی کردند را در یک کلمه توصیف کردند.


Boku no Hero Academia 6th Season


صداپیشه تودوروکی ، یووکی کاجی ، کلمه "اینن" را انتخاب کرد که به راحتی به "کارما" ترجمه می شود. این به این دلیل است که تودوروکی با بازگشت برادر از دست رفته خود و عواقب اقدامات پدر آزارگرش سروکار دارد. او همچنین تلاش می‌کند تا تمام کمک‌هایی را که دکو به او داده است، از طریق کار کردن با بقیه اعضای کلاسش برای بازگرداندن دکو به جمع، جبران کند.

صداپیشه باکوگو ، نوبوهیکو اوکاموتو ، کلمه یوسیران را انتخاب کرد. در حالی که ترجمه تحت اللفظی این کلمه به معنای "تخم مرغ بارور شده" است، در این زمینه معنای مشابه "بالغ" است. این فصل جایی است که می بینیم قهرمانان نوپای ما (از جمله باکوگو) چقدر رشد کرده اند - هم در نبرد طولانی با شرورها و هم در مبارزه برای نجات روح آسیب دیده دکو.

صداپیشه آیدا ، کایتو ایشیکاوا ، کلمه «سیسان» را انتخاب کرد که به معنای «شب بیرون رفتن» ترجمه می‌شود. همه، از جمله آیدا، گرد هم می آیند تا دکو را برگردانند و با انجام این کار، تمام آنچه را که در طول مدتی که با هم بودن به آنها داده است، پس می دهند.

آینه ساکورا ، صداپیشه اوراراکا ، کلمه «تسوناگارو» را انتخاب کرد که به «اتصال» ترجمه می‌شود. بسیاری از اقدامات نجیبانه گذشته دکو زمانی به ثمر می‌نشیند که او در پایین‌ترین حد خود قرار دارد. هم دوستانش و هم افرادی که او نجات داده است برای او ایستادگی می کنند - با سخنرانی پرشور اوراراکا که به او کمک می کند مکانی امن برای استراحت پیدا کند.



دایکی یاماشیتا ، صداپیشه دکو ، کمی تقلب کرد و یک عبارت را به جای یک کلمه انتخاب کرد: " Boku no Hero Academia " - یعنی " My Hero Academia ". پایان فصل مربوط به بازگشت دکو بود - بازگشت به فضای شاد، حمایت‌کننده و دوران مدرسه‌اش. او در نهایت می تواند استراحت کند و به نوبه خود، قدرت ایستادن و ادامه مبارزه را - نه تنها برای دوستانش، بلکه برای مکانی که قهرمانان جدید در آن متولد می شوند - دوباره به دست آورد.

فصل ششم این انیمه در اول اکتبر پخش شد . این فصل برای دو دوره پیوسته (چهارم سال) در مجموع 25 قسمت پخش شد . Crunchyroll در حال پخش انیمه در حال پخش در ژاپن است و همچنین یک دوبله انگلیسی را پخش می کند . Toonami در حال پخش انیمه است .

دانلود انیمه Boku no Hero Academia 6th Season

اخبار
1K
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.