مانگای Kore wa Kitto Koi Janai برنده جایزه ۱۶مین Manga Taisho Awards شد.

مانگای Kore wa Kitto Koi Janai برنده جایزه ۱۶مین Manga Taisho Awards شد.

مانگای "Kore wa Kitto Koi Janai" اثر Minoru Toyoda برنده جایزه ۱۶مین Manga Taisho Awards شد.این جایزه سالانه توسط انجمن ناشران مانگا ژاپن برای تشویق خلاقیت و نوآوری در صنعت مانگا برگزار می‌شود. کمیته اجرایی شانزدهمین جوایز مانگا تایشو روز دوشنبه طی مراسم اهدای جوایز برنده و تفکیک امتیازات کامل جوایز را اعلام کرد. (نام انگلیسی رسمی جوایز "جایزه بزرگ کارتون" است.)

مانگای کوره کیت شاین مینورو تویودا برنده جایزه امسال شد. این مانگا همچنینکونو مانگا گا سوگوی Takarajimasha در رتبه 6 برای مانگا برای خوانندگان مرد قرار گرفته است ! پی نوشت: (این مانگا شگفت انگیز است!).


تویودا مانگاکای اثر برای بزرگداشت این جایزه تصویری کشید.



مانگا در ایزوشیما، جزیره ای در 120 کیلومتری جنوب توکیو قرار دارد. داستان "Kore wa Kitto Koi Janai" درباره دختری به نام "Nina Kamiyama" است که به دلیل ظاهر خود با مشکلاتی روبروست. او به دنبال پیدا کردن عشق و رابطه‌ای پایدار است، اما همیشه با شکست مواجه می‌شود.  این مانگا در نوامبر 2021 در ماهنامه Shogakukan 's Shonen یکشنبه راه اندازی شد و سومین جلد کتاب جمع آوری شده آن در 12 آوریل منتشر می شود.

کمیته نامزدها عمدتاً از کارکنان کتابفروشی تشکیل شده است که مسئول مانگای فروشگاه مربوطه خود هستند. کمیته نامزدهای امسال متشکل از 102 نفر بود که از بین 242 عنوان انتخاب شدند. هر عنوان مانگایی که در سال 2022 منتشر شده و دارای هشت جلد یا کمتر باشد، واجد شرایط است. سقف حجم به طور عمدی اضافه شده است تا برندگان جایزه آثار نسبتا جدیدی باشند که قبلاً از طریق عمر طولانی محبوبیت خود را به دست نیاورده‌اند.

اخبار
318
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.