تاریخ انتشار مانگا "Gloomy Bear: Apocalyptic Love" اعلام شد

تاریخ انتشار مانگا "Gloomy Bear: Apocalyptic Love" اعلام شد

Azuki روز سه‌ شنبه اعلام کرد که مانگا "Gloomy Bear: Apocalyptic Love" اثر مشترک NAZ و Masato Fujisaki در تاریخ 4 آپریل 2023 (15 فروردین 1402) منتشر خواهد شد.

این مانگا بر اساس شخصیت Gloomy Bear، که خالق آن Mori Chack میباشد، منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان این مانگا:

زن و مرد جوانی حتی پس از اینکه از هم جدا شده اند، جاکلیدی را به عنوان یادگاری از یکدیگر نگه داشته اند. اما یک روز، زمانی که آنها خود را مورد حمله زامبی ها می بینند، جاکلیدی ها برای محافظت از آنها زنده می شوند! 



Mori Chack شخصیت Gloomy Bear را در سال 2000 خلق کرد. همچنین او تصویرگر شخصیت هایی مانند Podolly و Kumakikai میباشد، که آن ها را خلق کرده است.

همچنین انیمه تلوزیونی با عنوان "Itazuraguma no Gloomy" در 12 آپریل 2021 (23 فروردین 1400) در 12 قسمت یک دقیقه ای به نمایش درآمد. این انیمه تلوزوینی بمناسبت بیستمین سالگرد این شخصیت منتشر شد. Mori در سال 2014 یک انیمه کوتاه "trial" برای این شخصیت منتشر کرده بود.

Itazuraguma no Gloomy

خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

گلومی ، یه خرس رها شده توسط پتی (یه پسر کوچولو) نجات پیدا میکنه در ابتدا اون بامزه و دوست داشتی بود ؛ اما هرچه بزرگتر میشد وحشی تر میشد. از آنجا که طبیعتا خرس ها مانند سگ ها به انسان وابسته نمیشند. گلومی به پتی با وجود آنکه صاحب آن است حمله میکند.


دانلود انیمه Itazuraguma no Gloomy (به محض انتشار)

اخبار
235
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.