ساخت فصل پنجم انیمه تلوزیونی "Bungo Stray Dogs" تایید شد

ساخت فصل پنجم انیمه تلوزیونی "Bungo Stray Dogs" تایید شد

کارکنان انیمه تلوزیونی "Bungo Stray Dogs روز چهارشنبه اعلام کردند که ساخت پنجمین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Bungou Stray Dogs 5th Season" تایید شده است. کارکنان انیمه اولین تریلر رسمی فصل جدید را به همراه پوستری از آن (تصویری که در پایین مشاهده میکنید) که توسط Nobuhiro Arai طراحی شده، منتشر کردند.

همچنین اعلام شده انیمه تلوزیونی "Bungou Stray Dogs 5th Season" در ماه جولای 2023 (تیر 1402) منتشر خواهد شد. 

Bungou Stray Dogs 5th Season


اولین فصل این انیمه تلوزیونی با عنوان "Bungou Stray Dogs" از آپریل تا ژوئن 2016 (فروردین تا تیر 1395) در 12 قسمت پخش شد و Crunchyroll این انیمه را در حالی که در ژاپن پخش میشد، پخش کرد. دومین سری 12 قسمتی این انیمه تلوزیونی از اکتبر تا دسامبر 2016 (مهر تا آذر 1395) با عنوان "Bungou Stray Dogs 2nd Season" پخش شد و Crunchyroll مجدداً این افصل انیمه را در حین پخش در ژآپن، پخش کرد. Funimation و Crunchyroll این سریال را به صورت ویدیوی خانگی با دوبله انگلیسی منتشر کردند. فصل سوم انیمه با عنوان "Bungou Stray Dogs 3rd Season" در 12 آپریل 2019 (23 فروردین 1398) پخش شد و Crunchyroll و Funimation هر دو فصل را پخش کردند.

چهارمین فصل این انیمه در عنوان "Bungou Stray Dogs 4th Season" که امسال در 4 ژانویه (14 دی) در ژاپن به نمایش درآمد، در 13 قسمت پخش شد. آخرین قسمت این انیمه امروز منتشر شد. همچنین Crunchyroll در حال پخش انیمه در حال پخش در ژاپن است و همچنین یک دوبله انگلیسی رابرای این انیمه پخش میکند.

Bungou Stray Dogs 4th Season


این فرنچایز همچنین دارای یک انیمه سینمایی با عنوان "Bungou Stray Dogs: Dead Apple" میباشد که، در 3 مارس 2018 (12 اسفند 1396) در ژاپن اکران شد. Crunchyroll همانند سری تلوزیونی این انیمه، پخش انیمه سینمایی را هم در سپتامبر 2018 آغاز کرد و Funimation پخش فیلم را در ژوئن 2019 آغاز کرد.

Bungou Stray Dogs: Dead Apple


سری تلوزیونی این اثر اقتباسی از مانگایی با عنوان "Bungou Stray Dogs" میباشد که، به داستان نویسی Asagiri, Kafka و طراحی Harukawa35، در مجله Young Ace در تاریخ 4 دسامبر 2012 (14 آذر 1391) منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی توسط Yen Press از 20 دسامبر 2016، به زبان لهستانی توسط Waneko از ژانویه 2017 و به زبان اسپانیایی توسط سرمقاله Norma از می 2017 منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ناکاجیما آتسوشی از یتیم خانه‌اش بیرون انداخته شده و حالا هیچ جایی برای رفتن و هیچ غذایی برای خوردن ندارد. درحالی که کنار یک رودخانه ایستاده، با وجود گشنگی بسیار زیاد مردی که به شوخی قصد خودکشی دارد را نجات می‌دهد. آن مرد دازای اسامو است و او و همکارش عضو یک آژانس کاراگاهی بسیار ویژه هستند. آن‌ها قدرت‌های ماورایی دارند و با پرونده‌هایی که برای پلیس یا ارتش بسیار خطرناک هستند سروکار دارند. آن‌ها مشغول ردگیری یک ببر بودند که تازگی در منطقه، حدودا زمانی که آتسوشی آمده بود، ظاهر شده و ظاهرا این ببر ارتباطی با آتسوشی دارد. زمانی که پرونده حل می شود مشخص می‌شود که در آینده آتسوشی خیلی بیشتر با دازای و دیگر کاراگاهان درگیر خواهد بود!


دانلود انیمه Bungou Stray Dogs 5th Season (به محض انتشار)

اخبار
629
0
1 سال پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.