شرکت P.A. Works پروژه ای به نام "Hanasaku Iroha Fan Creation Project" را برای حمایت از جشنواره Bonbori راه اندازی کرده است.

شرکت P.A. Works پروژه ای به نام "Hanasaku Iroha Fan Creation Project" را برای حمایت از جشنواره Bonbori راه اندازی کرده است.

برای سال‌ها، استودیوی انیمه PA Works ( شیروباکو ، آکیبا مید جنگ ، یا بوی کونگ‌مینگ! ) از جامعه محلی یوواکو اونسن با جشنواره بونبوری حمایت میکردند- رویدادی که مستقیماً از یک جشنواره داستانی الهام گرفته شده در انیمه Hana-Saku Iroha به تصویر کشیده شده است. به منظور حمایت از ادامه جشنواره، این استودیو روز جمعه پروژه حمایتی «موزه کیسویسو» را راه اندازی کرد.

این پروژه تصاویر، مانگا و خلاقیت های سه بعدی را از طرفداران با الهام از Hana-Saku Iroha درخواست می کند . این استودیو قصد دارد این اثر را در یک کتاب تصویری گردآوری کند. عواید حاصل از فروش کتاب به کمیته برگزاری جشنواره بونبوری اهدا خواهد شد.

ارسال‌ها تا 21 مه باز هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال به وب‌سایت PA Works مراجعه کنید.

نام پروژه «موزه کیسویسو» از رمان دنباله‌ای Hana-Saku Iroha ~Itsuka Saku Basho~ ( هانا-ساکو آیروها : مکانی که روزی شکوفا می‌شود) الهام گرفته شده است. داستان کتاب هفت سال پس از بسته شدن Kissuisō در پایان انیمیشن تلویزیونی می گذرد. اوهانا که "می خواهد سوئی شیجیما شود" به او نشان می دهد که عزم خود را برای احیای مسافرخانه چشمه آب گرم نشان می دهد. او که زندگی توکیویی خود را دوباره پشت سر می گذارد، به عنوان یک بزرگسال با کسانی که زمانی می شناخت دوباره جمع می شود و با افراد جدیدی آشنا می شود که ممکن است به زندگی دوباره کیسویزو کمک کنند. برای انجام این کار، او سعی می‌کند در میان روش‌های خلاقانه دیگر از «قدرت خلاقیت بسیاری از افراد» استفاده کند. PA Works انتشار دیجیتالی کتاب را در شش قسمت در سال 2020 آغاز کرد .

الهام بخش واقعی کیسوئیسو، مسافرخانه شیدکاکو، در مارس 2018 بسته شد . در ابتدا در Yōrō 3، 719 یا حدود 1300 سال پیش افتتاح شد.

جشنواره Bonbori برای اولین بار در یوواکو اونسن، کانازاوا در سال 2011 برگزار شد. در سال اول، بیش از 5000 بازدید کننده را به خود جذب کرد. در سال 2017، بیش از 15000 نفر شرکت کردند. این جشنواره در سال های 2020 و 2021 به دلیل COVID-19 لغو شد. دهمین جشنواره در اکتبر 2022 برگزار شد.

مجموعه تلویزیونی Hana-Saku Iroha در آوریل 2011 به نمایش درآمد و کرانچی رول در حین پخش سریال را در خارج از ژاپن پخش کرد . این مجموعه در سال 2018 در Crunchyroll منقضی شد . NIS America مجموعه انیمه را بر روی DVD و دیسک بلوری در دو مجموعه در سال 2013 منتشر کرد . همچنین فیلم انیمه Hanasaku Iroha: Home Sweet Home را در سال 2013 منتشر کرد.

خلاصه داستان انیمه Hanasaku Iroha:

بعد از اينکه مادرِ مجردِ "اوهانا" تصميم مي‌گيرد براي دورزدن شرخرها با دوستش فرار کند، "اوهانا"ي جوان و پرانرژي به خانه‌ي مادربزرگش فرستاده مي‌شود تا همراه او زندگي کند. اما مادربزرگِ او مالک سخت‌گير يک مهمان‌خانه‌ي بهاري است و او را مجبور مي‌کند براي پرداخت مخارج زندگي‌اش در مهمان‌خانه کار کند. با وجود اين‌که "اوهانا" در ابتداي کار از اين وضعيت ناراضي است اما تصميم مي‌گيرد با سخت تلاش‌کردن، بهترين موقعيت را براي خودش بسازد. زندگي "اوهانا" ناگهان پُر مي‌شود از سرگرمي، شيطنت و ماجراجويي!

دانلود انیمه Hanasaku Iroha

اخبار
208
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.