تاریخ پخش فصل اول انیمه تلوزیونی "Ron Kamonohashi: Deranged Detective" اعلام شد

تاریخ پخش فصل اول انیمه تلوزیونی "Ron Kamonohashi: Deranged Detective" اعلام شد

Kadokawa روز شنبه جزئیاتی از بازیگران اصلی انیمه تلوزیونی (Kamonohashi Ron no Kindan SuiriRon Kamonohashi: Deranged Detective و تاریخ پخش فصل اول این انیمه را فاش کرد. Kadokawa با اشاره به کلمه "فصل اول" میتوان این پیش بینی را کرد این انیمه بصورت سریالی و بیشتر از یک فصل منتشر و پخش خواهد شد.

انیمه تلوزیونی Kamonohashi Ron no Kindan Suiri در ماه اکتبر 2023 ( مهر 1402) در ژانر کمدی - شونن - رازآلود و پلیس توسط استودیو Diomedéa منتشر خواهد شد. 


دو بازیگری که توسط Kadokawa به همراه شخصیت ها آنها معرفی شدند، عبارتند از:

Yōhei Azakami در نقش Ron Kamonohashi (سمت چپ در تصویر پایین)

Junya Enoki در نقش Totomaru Ishiki (سمت راست در تصویر پایین)


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Amano, Akira، مانگاکا این اثر در مجله +Shounen Jump در تاریخ 11 اکتبر 2020 (20 مهر 1399) منتشر شد. همچنین این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Ron Kamonohashi: Deranged Detective توسط MANGA Plus بصورت دیجیتالی منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Totomaru Isshiki با وجود نداشتن مهارت های مناسب برای نقشش در تیم تحقیقاتی اداره پلیس Metropolitan، می خواهد سرنخ قتل ها را حل کند و به مردم کمک کند. با پیروی از توصیه یکی از بزرگان خود، او به دنبال کمک Ron Kamonohashi راهی میشود. پنج سال پیش، Ron امیدوارکننده‌ ترین کارآگاه از آکادمی آموزش کارآگاهی درخشان آبی بود. اما به دلایلی که برای عموم ناشناخته است، بصورت ناگهانی در گمنامی فرو رفت. 
Totomaru از مردی خوش پوش و خوش اندام انتظار دارد، اما چیزی که او به دست می آورد یک شخصیت عجیب و غریب با موهای آشفته و بی بند و بار است. پس از سال‌ها تنهایی، Ron به سختی شبیه خود سابقش است و حتی حاضر نیست حرف کارآگاه را بشنود و...


دانلود انیمه Kamonohashi Ron no Kindan Suiri (به محض انتشار)

اخبار
1K
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.