گزارشی از سلامتی هنرمند مانگا Kaoru Mori، بعد از عمل جراحی

گزارشی از سلامتی هنرمند مانگا Kaoru Mori، بعد از عمل جراحی

Kaoru Mori هنرمند و خالق مانگا روز دوشنبه در وبلاگ رسمی مجله Kadokawa's Aokishi اظهار داشت که از یک بیماری نامشخص رنج میبرد. او همچنین به دلیل جراحی جداگانه برای تشخیص فیبروم رحم (نوعی تومور) در بیمارستان بستری شده است، اما اکنون در حال بهبودی است. چپتر جدیدی از مانگای "Shirley" او، در شماره آتی مجله 13B در روز پنجشنبه در وضعیت نامعلوم Mori و بستری شدن در بیمارستان بصورت یک چپتر پنج صفحه ای طرح دار منتشر شد.


Mori افزود که او در اواخر سال 2022 از درماتیت آلرژیک و آرتریت کلسیفیک رنج میبرد و به دلیل درد ناشی از انگشتانش نتوانست قلم خود را به شکل رضایت بخش در دستان خود نگه دارد. علاوه بر این، او در اوایل سال جاری از سردرد ناشی از سندرم انقباض عروق مغزی برگشت پذیر رنج میبرد، در حالی که شرایط قبلی او در این بازه بهتر نشده بود. سپس او خودش را در بیمارستان بستری کرده بود زیرا نمیتوانست درد و خواب آلودگی را تحمل کند. علت علائم او ناشناخته است، اما او فقط می تواند حدس بزند که به دلیل استرس و خستگی بوده است.

علاوه بر این Mori معتقد بود که قبل از شروع علائم استرس خاصی نداشت و هر روز تا آخرین روز ممکن قبل از مهلت تحویل دستنوشته، برنامه هشت ساعت خواب خود را حفظ کرده بود. او همچنین گفت که مراقب تعادل تغذیه‌ای خود بوده و به طور منظم ورزش میکرد و نمیتوانست ببیند که چگونه استرس موقت مهلت‌های دست‌نوشته میتواند سبک زندگی منظم او را مختل کند. او اظهار داشت که تنها چیزی که در چکاپ منظم سالانه او در سال جاری پیدا کرده بود این بود که فیبروم رحم او بزرگتر از قبل بود. با این حال، تشخیص نشان داد که آنها خوش خیم بودند و در صورتی که علائمی از آنها نداشتند غیرعادی نبودند. او در نهایت تصمیم گرفت برای برداشتن فیبروم رحم تحت عمل جراحی قرار گیرد.

او به خوانندگان اطمینان داد که علیرغم شرایط جسمیش، از نظر روحی خوب است و تلاش خواهد کرد تا هر چه زودتر بهبود یابد تا بتواند به بهترین شکل ممکن به ادامه طراحی بازگردد.

اخبار
303
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.