خالق مانگا "Aharen-san wa Hakarenai"، مانگای جدیدی منتشر خواهد کرد

خالق مانگا "Aharen-san wa Hakarenai"، مانگای جدیدی منتشر خواهد کرد

نهمین شماره امسال مجله Futabasha's Manga Action، روز چهارشنبه اعلام کرد که Asato Mizu خالق مانگای "Aharen-san wa Hakarenai"، مانگای جدیدی را در این مجله منتشر خواهد کرد.

به زودی جزئیات بیشتری در مورد مانگای جدید منتشر خواهد کرد.

Asato Mizu مانگای "Aharen-san wa Hakarenai" برای اولین بار در تاریخ 29 ژانویه 2017 (10 بهمن 1395) در مجله +Shounen Jump منتشر کرده است. این مانگا در دسامبر 2022 وارد آرک نهایی در چپتر 148 خود شد و در 30 آپریل 2023 (10 اردیبهشت 1402) قرار است به پایان برسد. جلد شانزدهم این مانگا در 4 آپریل منتشر شد.


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Aharen-san wa Hakarenai" بود که در 2 آپریل 2022 (13 فروردین 1401) در واحد برنامه ریزی Animeism نمایش داده شد و با 12 قسمت در 18 ژوئن 2022 (13 فروردین 1401) به پایان رسید. Crunchyroll انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کرد و همچنین یک دوبله انگلیسی برای این انیمه منتشر کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای و عاشقانه، توسط استودیو Felix Film به کارگردانی Yamamoto, Yasutaka ساخته شده است.

Aharen-san wa Hakarenai


خلاصه داستان این انیمه:

رینا آهارن، یک دانش‌آموز بانمک و کوچولو با یک صدای آرومه که توی تعیین کردن فاصله و حریم شخصی مشکل داره. بعضی وقتا فقط چند اینچ از صورتتون دوره و بعضی وقتا زیادی دوره! تنها کسی که سعی میکنه درکش کنه رایدو ماتسوبوشیه که سر کلاس پشت سرش میشینه. قیافه ترسناکی داره ولی در واقع پسر مهربونیه که قدرت تخیل خیلی قوی‌ای هم داره. این انیمه داستان دوستی عجیب اونا رو دنبال میکنه و نشون میده که جطور به بهترین دوست همدیگه تبدیل میشن.

اخبار
313
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.