ساخت انیمه تلوزیونی "Tying the Knot with an Amagami Sister" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Tying the Knot with an Amagami Sister" تایید شد

حساب کاربری رسمی توییتر Marcey Naito خالق مانگا (Amagami-san Chi no Enmusubi) Tying the Knot with an Amagami Sister، روز جمعه اعلام کرد که ساخت یک انیمه تلوزیونی اقتباسی از این این مانگا تایید شده است. این اطلاعیه به یاد دومین سالگرد مانگا و تولد Naito به عنوان یک سورپرایز در یک برنامه تلویزیونی ویژه منتشر شد.

به همین مناسبت تصویری برای تایید این خبر منتشر شده است (تصویری که در پایین مشاهده میکنید).


مانگا Amagami-san Chi no Enmusubi برای اولین بار توسط Marcey Naito در مجله هفتگی Shounen Magazine در تاریخ 21 آپریل 2021 (1 اردیبهشت 1400) منتشر شد. Kodansha نهمین جلد گردآوری شده مانگا را در 16 مارس منتشر کرد. این مانگا همچنین از 1 فوریه 2022 توسط Kodansha USA به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان Tying the Knot with a Amagami Sister منتشر شده است. 


خلاصه داستان مانگا:

Uryuu Kamihate شروع سختی برای زندگی داشته است، اما قصد دارد با رسیدن به رویای خود، یعنی ورود به دانشکده پزشکی، همه آن سختی را فراموش کند. اما زمانی که او به خانه‌ی جدید خود، یک زیارتگاه میرسد، رویای او برای داشتن مکانی آرام برای مطالعه دود می‌شود. او نه تنها با سه خواهر زیبا و پر جنب و جوش Amagami زندگی می کند - بلکه می فهمد که باید با یکی از آنها ازدواج کند و معبد را به عهده بگیرد!


دانلود انیمه Amagami-san Chi no Enmusubi (به محض انتشار)

اخبار
320
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.