هنرمند اجرا کننده آهنگ تم اصلی فصل دوم انیمه تلوزیونی "Masamune-kun no Revenge" معرفی شد

هنرمند اجرا کننده آهنگ تم اصلی فصل دوم انیمه تلوزیونی "Masamune-kun no Revenge" معرفی شد

وبسایت رسمی انیمه تلویزیونی (Masamune-kun no Revenge R) Masamune-kun's Revenge R روز چهارشنبه هنرمندی که آهنگ اندینگ این انیمه را اجرا میکند، فاش کرد.

قرار است ChouCho آهنگ اندینگ این انیمه را با عنوان"twilight little star" اجرا کند. ChouCho همچنین آهنگ اندینگ فصل اول این انیمه را که در عنوان "Elemental World" بود، را اجرا کرده بود. ChouCho شخصاً متن این آهنگ و آهنگسازی آن را با تنظیم Jun Murayama نوشته است.

همچنین طی خبری که قبلا منتشر شده بود؛ Ayaka Ohashi اجرای آهنگ اوپنینگ فصل دوم این انیمه را با عنوان "!Please, please" بر عهده دارد.


انیمه تلوزیونی Masamune-kun no Revenge R در 3 جولای 2023 (12 تیر 1402) در ژاپن در Tokyo mx, AT-X و KBS به نمایش درخواهد آمد. همچنین Crunchyroll اعلام کرد که این انیمه را در سراسر جهان از جمله شبه قاره هند به استثنای بقیه آسیا پخش خواهد کرد. پخش اولیه این انیمه در ماه آپریل برنامه ریزی شده بود اما به دلیل افزایش شیوع ویروس کووید-19 به ماه جولای 2023 به تعویق افتاد.

این انیمه تلوزیونی همانند فصل اول خود توسط استودیو SILVER LINK. در ژانر کمدی - شونن - مدرسه ای و عاشقانه منتشر خواهد شد.

از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان: Minato, Mirai

دستیار کارگردان: Iizuka, Aya

کارگردانی صدا: Kameyama, Toshiki

موسیقی: Katou, Tatsuya

خالق اصلی: Takeoka, Hazuki

و...


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Masamune-kun no Revenge" در 5 ژانویه 2017 (16 دی 1395) به نمایش درآمد و با 12 قسمت در تاریخ 23 مارس 2017 (3 فروردین 1396) به پایان رسید. Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، پخش کرد و Funimation یک دوبله انگلیسی برای این انیمه منتشر کرد.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه حضور داشتند، عبارتند از:

Ohashi, Ayaka در نقش Adagaki, Aki

Hanae, Natsuki در نقش Makabe, Masamune

Mimori, Suzuko در نقش Fujinomiya, Neko

Minase, Inori در نقش Koiwai, Yoshino

Hayami, Saori در نقش Shuri, Kojuurou

Ogura, Yui در نقش Hayase, Kinue

Tadokoro, Azusa در نقش Futaba, Tae

و...

همچنین دو بازیگری که به تیم بازیگری این انیمه در فصل دوم آن ملحق شدند، عبارتند از:

Miku Itō در نقش Muriel Besson

Yasuyuki Kase در نقش Frank Besson


انیمه تلوزیونی Masamune-kun no Revenge اقتباسی از مانگایی به همین عنوان میباشد که با داستان نویسی Takeoka, Hazuki و طراحی Tiv، در مجله ماهانه Comic Rex در 27 اکتبر 2012 (6 آبان 1391) منتشر و سپس در تاریخ 27 ژوئن 2018 (6 تیر 1397) به اتمام رسیده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Masamune-kun's Revenge توسط Seven Seas Entertainment از 14 ژوئن 2016 تا 16 ژوئن 2020 منتشر شد.
همچنین از 21 ژانویه 2021 به زبان فرانسوی توسط Meian منتشر شده است.

مانگا در آگوست 2020 یک چپتر ویژه در مورد Masamune و Aki دریافت کرد که بعد از چپتر آخر مانگا اصلی طراحی شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

ماکابه ماسامونه در کودکی بچه تپل و شکمویی بود و همین باعث میشد که همش مورد تمسخر همسن و سال هاش قرار بگیره. ولی عذاب واقعی موقعی شروع شد که دخترک پولدار و محبوبی به نام آکی آداگاکی لقب «خوکی» رو روش گذاشت. ولی حالا چندین سال از اون زمان اسف بار گذشته. ماکابه توی این چند سالی که غیبش زده بود طی تمرینات سخت خودش رو تبدیل کرده به یه پسر خوشتیپ و خوشگل و درس خون و محبوب… همه و همه برای اینکه بار دیگه و با ظاهری جدید با آکی روبرو بشه… اما ایندفعه با قصد انتقام. ماکابه با کمک خدمتکارِ به ظاهر وفادار آکی (یوشینو کویوای) از هر موقعیت و هر روشی استفاده میکنه تا به تدریج آکی رو عاشق خودش کنه و در لحظه آخر… بااام… ردش کنه و قلبش رو بشکنه. گرچه آکی مثل دختر های معمولی نیست. الکی نیست که لقب شاهدخت بی رحم رو روش گذاشتن. ولی آیا ممکنه این دختر بی رحم و بی احساس عاشق ماکابه بشه؟ و اگر بشه هم ماکابه واقعا میتونه انتقامش رو بگیره یا در مسیر چالش های به دام انداختن قلب آکی، قلب خودشه که اسیر میشه؟


دانلود انیمه Masamune-kun no Revenge R (به محض انتشار)

اخبار
733
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.